Avatar billede AxelM Praktikant
12. august 2010 - 00:46 Der er 1 kommentar

Saftycard Max

Hej. Der er her hvor jeg er, 3 maskiner til internettet. Men administratoren er ikke at finde mere. De er udstyret med Saftycard Max, og vu kan ikke få opdatert dem. Er der nogle der har løsningen til at få omgået kortet så vi kan få ændrert koden?

Der er ikke nogle der har det fjerneste ide om hvem der har styr på disse kort. De står på en beboelse platform på nordsøen. Og her er der stor udskiftning af folk, så koden er gået tabt.

Mvh.

Axel.moslund@gmail.com
Avatar billede noltus Novice
12. august 2010 - 08:39 #1
Jeg tror at du skal snakke med deres support http://www.safetycard.dk/index.php?page_id=5