Avatar billede thegenuine Praktikant
12. august 2010 - 07:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Dobbelt Tasks/opgaver på proceslinjen

Hey Eksperter,

Som det ses i linket nedenfor, så fremkommer mine tasks to ganeg på proceslinjen. Hvordan får jeg det fjernet? Før skete det en sjælden gang, men nu sker det hele tiden. Nogen der har en idé til afhjælpning? Jeg har prøvet at genstarte, men det løser ikke problemet, og jeg har forsøgt diverse ting under toolsbar, men uden held.

Håber der er nogen, der kan hjælpe. tak. :)

http://imagecargo.com/view/image/WNEIH1/_photo.htm

/£@$Z
Avatar billede Vandreren Novice
12. august 2010 - 19:34 #1
Avatar billede tbuch Juniormester
13. august 2010 - 10:35 #2
Dette er sikkert ikke verdens bedste løsning - ja faktisk er jeg ikke helt sikker på at det virker

Grunden til, at jeg skriver dette, er, at det er lang tid siden, at jeg selv havde et lign. problem med rod i proceslinjen

Jeg mener at jeg løste det ved, at gå ind i "Egenskaber for skærm" og i Temaer vælger du så en af standard temaerne og så må du ellers bygge dit Tema op igen (desværre)

Husk at gemme dit tema, når alt er som du synes det skal være, så du fremover kan vælge det igen, hvis der skulle gå koks i det igen
Avatar billede thegenuine Praktikant
17. august 2010 - 12:05 #3
Jeg har skiftet til standard tema, men problemet er der stadig.
Avatar billede tbuch Juniormester
17. august 2010 - 12:40 #4
Nå men så er der i hvert fald her en skudsikker metode

Du skal bruge windowsfunktionen "Guiden Overførsel af filer og indstillinger"

Hvis du ikke kender den kan du læse om den her:

http://support.microsoft.com/kb/293118/da

JEg har oploadet indstillingerne (Win XP SP3) fra en standard proceslinje  (ingen andre indstillinger) til dig som du kan finde her:

http://drop.io/thegenuine - klik på filen og vælg download

Start nu "Guiden Overførsel af filer og indstillinger" og angiv at du vil installere indstillinger (altså proceslinjeindstillinger) fra en "gammel" computer til din "nye"

sæt kryds i "I don't need the Wizard Disk. I have already collected my files and settings from my
old computer."

Hernæst finder du filen du downloadede og får programmet til at læse det ind

Evt. skal du logge ud og ind en gang - men så skulle det også virke

NB - filen er indrettet sådan at ingen andre indstillinger på din computer end proceslinjeindstillinger bliver ændret

MVH
Avatar billede tbuch Juniormester
03. november 2010 - 09:24 #5
Var det i grunden noget du kunne bruge??
Avatar billede thegenuine Praktikant
15. december 2010 - 12:20 #6
Jeg har fået ny pc, fordi bundkortet gik, så det nåede jeg ikke, men smid lige et svar, så du kan belønnes for din arbejdsindsats. :)
Avatar billede tbuch Juniormester
15. december 2010 - 12:46 #7
Tak :)