Avatar billede ck23 Nybegynder
12. august 2010 - 23:14 Der er 1 løsning

Kan ikke klikke/vælge put knappen under site menuen i dreeamweaver

Hej

Som overskriften siger, kan jeg ikke klikke på put knappen under menupunktet site i dreamweaver.

Jeg har lige angivet mine ftp oplysninger under site manager og skal så klikke på put for endelig at udgive siden, men den kan ikke vælges.

Farven på put er svag grå ligesom, når de ikke kan klikkes på.

Nogen der kan sige mig hvorfor og hvordan jeg kan komme til at klikke på den, så min side kan blive udgivet.

(Ved godt jeg kan bruge andre programmer til at udgive den men det skal være en løsning i dreamweaver)
Avatar billede ck23 Nybegynder
12. august 2010 - 23:28 #1
Fandt ud af det - havde glemt at trykke save !