Avatar billede mcwearq Nybegynder
16. august 2010 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PassPhrase incorrect

En nyere brugt laptop af mærket Medion(dual pentium, n-standard WIFI netkort) skal på det hjemlige netværk, og iøvrigt bringes til at kunne connecte med andre netværk :-) Jeg har to andre laptops som jeg har installeret samme styresystem på (W7 Professional) på disse to PC'er lavede jeg ingen som helst ændringer i netkortopsætning eller andet. Det strøg lige på netværket (og alle andre for den sags skyld) når bare de blev fodret med den rigtige netværksnøgle. Denne her meddeler at PassPhrase er forkert - selvom det ved jeg 100% at den ikke er. Det er lige lykkedes mig at komme på et ubeskyttet netværk i nærheden, så kortet er der vel ikke noget galt med. Hvad pokker gør jeg galt?
Avatar billede mcwearq Nybegynder
16. august 2010 - 19:29 #1
OK det løste sig selv ved en opdatering af W7 over et ubeskyttet netværk!??
Avatar billede mcwearq Nybegynder
17. august 2010 - 08:27 #2
Nå, det gjorde det så ikke alligevel. Da jeg startede maskinen her til morgen var problemet det samme, så jeg vil gerne "genåbne" ovenstående spørgsmål.
Avatar billede mcwearq Nybegynder
02. september 2010 - 08:27 #3
Problemet løst efter opdatering af netkortsdrivere og installering af en lille applikation fra fabrikanten,samt tweeking af en del forskellige parametre. Det er altså mærkeligt at det skal være så besværligt. Min lille ASUS netbook hopper på alle netværk den kommer i nærheden af, over hele verden, uden problemer.