Avatar billede ch007 Nybegynder
17. august 2010 - 15:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tal og ikke tegn på TI-30XB

Hej.

Lommeregneren TI-30XB skriver resultaterne som fx 3/4pi... Hvordan kan jeg få den til at skrive 2,36 i stedet?

Jeg har forgæves søgt Google. Jeg har ikke en manual...
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2010 - 16:10 #2
Jeg har ikke en sådan lommeregner, men ifølge manualen vil jeg mene du skal trykke på tasten med 2 pile (en højre og venstre pil)
Avatar billede ch007 Nybegynder
20. august 2010 - 23:00 #3
Hej vejmand,

Smider du et svar. I linket kan jeg læse at jeg skal trykke måde mode og vælge en anden tilstand. Det må jeg prøve :)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2010 - 00:30 #4
Oki, svar kommer her..... :-)