Avatar billede tmd Nybegynder
20. august 2010 - 12:26 Der er 1 løsning

Oprette en knap til opdatering af Excel ark

Hej

Jeg er Excel bruger på et meget basalt niveau, som søger hjælp til oprettelse af en "Knap" indeholdende en macro som kan opdaterer en fane i et regneark på baggrund af nogle data ark.

Excel filen er ganske simpel og cellerne i dataarket er faste celler.

Jeg har en fane "Basic data - DK" hvori det hver måned indtastes data under forskellige kategorier. Kolonnerne D7 til O7 repræsenterer månederne januar til december

I fanen "Nordic overweiev" skal værdien i celle C8 opdateres i forhold til aktuelle måned.

Dette betyder at for januar skal værdien i D7 fra "Basic data - DK" overføres til C8 i "Nordic overweiev" og når februar kommer skal E7 fra "Basic data - DK" overføres til C8 i "Nordic overweiev", i stedet

Den aktuelle måned indtastes i fanen "Nordic overweiev" celle AI2

ER der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede tmd Nybegynder
30. august 2010 - 11:32 #1
Denne er lukket i et andet spørgsmål.