Avatar billede theaviator Nybegynder
23. august 2010 - 15:18 Der er 1 løsning

Proxy server

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det er muligt at sætte en proxy server op eller evt en anden løsning til mit spørgsmål

Jeg går i skole hvor vi har noget begrænset net dvs så jeg feks ikke kan gå på facebook med min bærbar.

Jeg ville høre om det er muligt at sætte en proxy server op på min computer der hjemme, så jeg igennem den kan feks spille online osv når jeg er på skolens net. eller om der findes en anden løsning?

På forhånd mange tak! :)
Avatar billede theaviator Nybegynder
29. september 2010 - 14:12 #1
lukket grundet manglende svar