Avatar billede duvander Juniormester
24. august 2010 - 19:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

You see bredbånd Mac??

Hej eksperter!

Kæmpe problem efter jeg har skiftet Mac og til det nye osx virker mit Mobile bredbånd ikke.
You see support kan ikke hjælpe! Er der nogen der har fået det til at virke??
Avatar billede Selas Nybegynder
24. august 2010 - 19:45 #1
Det ser ikke ud til de understøtter det ud fra deres support hjemmeside, men hvis du er ude af bindingsperioden kan du jo skifte udbyder, f.eks. ved jeg 3 understøtter mac.

Eller gå tilbage til PC.  ;o))

Mere info:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mobilt_bredbaand/Kom_godt_i_gang_med_Mobilt_Bredbaand.aspx
Avatar billede KHHP Juniormester
24. august 2010 - 20:07 #2
Du kan lave BootCamp med Windows, også når du skal på nettet bruge Windows. Men hvis du er ude af bindingsperioden, kan du som Selas siger skifte udbyder til en der understøtter Mac. Du kan også investere i programmet CrossOver elle bruge det gratis alternativ WineHQ, men tror dog ikke at nogle af disse programmer vil virke.
Avatar billede egonspock Seniormester
25. august 2010 - 00:47 #3
TDC mobilt bredbånd virker, hvis man blot ikke bruger installations-CD'erne. Måske er det samme problem?
Avatar billede Youseedk Nybegynder
26. august 2010 - 12:34 #4
Hej Duvander,
Efter jeg har set dit indlæg har jeg gravet lidt efter en løsning. Er programmet mobileme eller mobilepartner er instaleret? I så fald det er og du stadig ikke kan komme på det mobile netværk, så kan det være på grund af programmet mangler et nummer og ringe op til. Dette kan gøres på følgende måde:
1. Gå i system
2. Vælg netværk
3. Vælg Huawei Mobile
4. I feltet telefonnummer skal der tastes *99#
5. Tryk på anvend og herefter tilslut.

Håber det hjælper. Hvis det ikke gør, så send mig en direkte besked til denne profil, med adresse og evt. kontakt telefon så jeg kan ringe dig op.

Mvh Theis
Yousee Support.
Avatar billede Selas Nybegynder
26. august 2010 - 20:36 #5
Theis nice at du går på her og hjælper, thumbs up herfra.
Avatar billede duvander Juniormester
27. august 2010 - 07:10 #6
Mobile partner er installeret