Avatar billede manu_4ever Nybegynder
26. august 2010 - 09:53 Der er 6 kommentarer

Hvilke routere kan anbefales med USB

Jeg skal have fundet en router med mulighed for tilslutning af en printer vha. usb.

Der skal tilsluttes 2 pc´er og diverse ipod og mobiltelefoner til routeren. Den må gerne have N-standarden.

Hvad kan anbefales til billige penge??
Avatar billede kimtheman Novice
26. august 2010 - 15:35 #1
Tvivler på du finder ret mange andre end den her

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx%3Fsp%3Dall&pid%3D230604

De fleste i dag kører vist med kabel til router.
Avatar billede kimtheman Novice
26. august 2010 - 15:42 #2
Eller skal du måske smide noget alla dette til med en router (Dog en dyr løsning frem for en ny printer?)

http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-ps/ (De fås nok billigere fra f.eks. www.edbpriser.dk)
Avatar billede Jalbrechtsen Nybegynder
27. august 2010 - 08:58 #3
Hej....

Den funktion du efterspørger med mulighed for tilslutning af printer via USB til routeren, kan lade sig gøre med en router fra Draytek.

Ud over muligheden for tilslutning af printer, har du også mulighed for at sætte en USB hub til, og på den måde dele flere USB enheder via netværket. (harddisk, USB nøgler mm.)
Avatar billede manu_4ever Nybegynder
27. august 2010 - 11:35 #4
Tror også det bliver den lille D-Link router. Dog er det ikke N-standarden, men det overlever jeg nok.

Hvis det skal være N-standard er vi jo langt over en tusse.

Draytek bliver også lidt dyrt.
Avatar billede Jalbrechtsen Nybegynder
27. august 2010 - 11:41 #5
DrayTek koster lidt mere end andre....
Men man får hvad man betaler for, og som en af de få har drayTek gigabit porte på både LAN og WAN
Avatar billede kimtheman Novice
27. august 2010 - 13:01 #6
Er det nu man skal smide et svar ...Eller du er ikke nået til point uddeling?