Avatar billede troldkvinde Nybegynder
26. august 2010 - 17:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 på mac, problemer med audio driver.

Hej...

Jeg har lige installeret Windows 7(32-bit) på min Mac.
Det hele virker som det skal bortset fra lyden. Da jeg ikke er den store haj til mac har jeg svært ved at gennemskue hvilken driver jeg skal bruge. Har forsøgt med diverse Realtek drivere da det var det jeg kunne google mig frem til, men uden held.

Modellen er en A1181.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2010 - 18:26 #1
til windows ligger alle drivere med på de cd'er, der fulgte med mac.
Avatar billede Skoven Praktikant
26. august 2010 - 18:55 #2
Du kan hente driverne til windows på apples hjemmeside:
http://support.apple.com/kb/DL996 (32-bit).
http://support.apple.com/kb/DL979 (64-bit).
Ville nok fjerne alle de drivere du har indstalleret, før du indstallerer de nye.
Avatar billede troldkvinde Nybegynder
26. august 2010 - 19:26 #3
Claes57: Jeg har desværre ingen cd/dvdér der fulgte med til maskinen.

grey_wood: Du linker til en update af bootcamp men ikke selve bootcamp.
Maskinen er formateret og kører med windows 7. Så det er kun selve audio driveren jeg mangler.
Jeg har aldrig før haft en mac i hænderne, så skær det lige ud i pap for mig hvis det er hensigten at linke til disse.
Avatar billede Skoven Praktikant
26. august 2010 - 19:41 #4
Er remelig sikker på at jeg selv kun brugte disse "updates" da jeg indstallerede bootcamp på min macbook i windows 7 (det er dog et godt stykke tid siden, så jeg tager måske fejl - hvis det er tilfældet må du jo se om du kan låne en SnowLeopard DVD af en eller finde bootcamp 3.0 et sted på nettet).
Avatar billede troldkvinde Nybegynder
26. august 2010 - 20:24 #5
Bootcamp var løsningen.

Lavede en ny Windows installation og kørte derefter bootcamp. Alt spiller nu :).
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2010 - 16:51 #6
Må jeg spørge hvorfor du vælger at bruge bootcamp og ike bare paralle desktop?? Du bruger måske ikke dit OS system fra mac?? Jeg bruger selv og stor tilhænger af bootcamp. Du slipper for det bøvl med at genstarte for at kunne bruge din windows del. her bliver det integreret i dit OS og er klar til brug med det samme. Du får ingen ekstra vinduer du kan kører dine windows programmer direkte fra OS og dine maoper bliver ligeledes integreret så du kan komme til dine windows filer direktefra finder. Blot et spørgsmål. Men ellers ønsker jeg dig rigtig god fornøjelse med din nye mac. :)
Avatar billede troldkvinde Nybegynder
31. august 2010 - 14:35 #7
Moneyboy: Det er ikke min maskine. Jeg har blot lavet den som brugeren har ønsket det :).
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2010 - 14:41 #8
Ja okay så kan man jo ikke rigtig gøre så meget ved at de vælger bootcamp løsningen. :)