Avatar billede popstar Nybegynder
27. august 2010 - 08:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg bestille print af fx pdf filer?

Hejsa

Jeg har en fil på ca. 200 sider, som jeg godt kunne tænke mig at få printet i 5-6 sæt (dobbelt sidet / sort-hvid).

Er der nogen som kender et godt og billigt sted, hvor jeg kan bestille online? Uploade filen og modtage materialet via post?
Avatar billede Blandy Praktikant
27. august 2010 - 09:08 #1
Avatar billede popstar Nybegynder
27. august 2010 - 12:23 #2
Er det godt? Er det billigt?
Avatar billede larsen45 Juniormester
27. august 2010 - 15:27 #3
Hvis du forhørte dig lidt rundt, kunne du sikkert godt finde en, som arbejder i et stort firma, hvor du bare kunne sende filen til pr. mail, og få printet det ud.

Eller må du gå betalingsvejen, som popstar henviser til.
Avatar billede larsen45 Juniormester
27. august 2010 - 15:28 #4
Blandy mente jeg selvfølgelig
Avatar billede JohnRisskov Nybegynder
06. september 2011 - 09:59 #5
Jeg plejer at bruge www.nemprint.dk de levere fra dag til dag, og har meget fair priser. Du kan upload PDF filerne og afhente dagen efter, eller samme dag hvis du skriver det er en haster.