Avatar billede henrikgronlund Praktikant
04. september 2010 - 13:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows recovery-disc hos Acer

Hej Experter -

Jeg er løbet ind i det irriterende problem, at jeg efter at have formateret min Acer Aspire M1200, ikke kan geninstallere windows. det er nemlig blevet slettet fra harddiksen.
Acer support siger efter at have kigget på det, at jeg skal bruge et sæt recovery-diske, som jeg skulle have lavet selv, ved første boot af maskinen. Dem har jeg ikke. Acer vil sælge dem til for en formue.

Er der nogen der ligger inde med et par recovery-diske til Acer Aspire M1200, Windows Vista Home Basic?

Eller duer alle diske til Windows Vista Home Basic ?

Venlig Hilsen

Alt-andet-end-ekspert- Henrik
Avatar billede theman1234 Nybegynder
04. september 2010 - 14:24 #1
har du fuldt ud formateret hardisken så der ikke er en skid på den.
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
04. september 2010 - 15:08 #2
Hejsa -

Jeg prøvede at wipe hele harddisken med et program, der ikke virkede efter hensigten.

Jeg kan stadig åbne windows, men der mangler en del komponenter og det kører ustabilt.

En af de ting der ER blevet fjernet er nogle af de filer de normalt ligger på den skjulte partition, som man kan bruge til en reinstallation.

Jeg mangler simpelthen disse filer, og derfor skal jeg bruge en recovery disc.

Vh

\Henrik
Avatar billede theman1234 Nybegynder
04. september 2010 - 16:03 #3
jeg er bange for der ikke er andet end at købe en recorvery dvd da jeg tror du ikke ville kunne finde en iso på nettet der bestemt er lavet til din computer

https://secure.tx.acer.com/RCDB/Main.aspx?brand=acer
Avatar billede henrikgronlund Praktikant
19. april 2011 - 09:36 #4
Fint - Fint