Avatar billede mkiii Nybegynder
05. september 2010 - 07:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows Media Player

Hej

Min PS3 kan ikke længere finde min pc.

Normalt plejer den at finde den med det samme  jeg tænder min computer.

Men deling er sat til og min pc3 er godkendt inde i media player men min playstation finder den ikke ?

Problemmerne tror jeg er kommet efter jeg har installeret Java PS3 Media Server. Men det har haft virket med begge programmer ?

Men nu er det kun ps3 media serer - hvad kan det skyldes ???
Avatar billede mkiii Nybegynder
05. september 2010 - 08:06 #1
fik det til at virke - skulle åbenbart bare lave et spørgsmål her inde
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2010 - 08:50 #2
Ja nogle gange kan man stirre sig blind på noget der ligger lige til højrebenet. Hvad var fejlen. (kun til orientering for andre der ken komme i sådan en situation)