Avatar billede mr_tob Nybegynder
05. september 2010 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamle mails i hotmail slettet

Jeg er Hotmail-bruger og har i den forbindelse et problem, jeg håber, I kan hjælpe med.

I min Hotmail indbakke ligger kun 32 mails - der burde vel ligge 3200. Jeg har ikke selv slettet de gamle mails, og indrømmet er det lidt af en katastrofe, jeg pludselig ikke har disse gamle mails.

Nogen hjælp at hente - og spar mig venligst for "Brug Gmail i stedet"-råd, tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2010 - 22:33 #1
Er du ikke kommet til at klikke på noget andet end " Vis alle" over din indbakke?
Avatar billede mr_tob Nybegynder
05. september 2010 - 22:37 #2
Nej desværre...

Og det er kun de seneste 32 mails, der ligger der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2010 - 22:39 #3
P.s

Du fik for nylig en mail fra eksperten om åbne spørgsmål...
Blev den bare slettet, siden du ikke har fået gjort noget ved dem?
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mr_tob
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:23 #4
...