Avatar billede lassegj Nybegynder
08. september 2010 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download af Tunebite 6.0

Hej

Jeg har netop geninstalleret min maskine, hvorefter jeg henter Tunebite og indtaster min tidligere modtaget licensnøgle. Den kan jeg dog ikke få lov at bruge, da versionen nu hedder 7.2, men der står at jeg stadig kan bruge den til version 6.0. Jeg kan bare ikke finde en version 6.0 til download nogle steder! Nogen der kender nogle sider der gemmer gamle versioner? Eller evt. en der har den liggende...

På forhånd tak

/Grosen
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 14:07 #1
http://audials.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=6645
Værsgo
Google er vores ven og så kendskab og firmaets egen forum
Men tror også du kan kontakte dem hvorfor den ikke virker.
Det virkede for mig og min ven at update via direkte at hente på deres hjemmeside. deres update via programmet virkede ikke helt for os
kristian
Avatar billede lassegj Nybegynder
08. september 2010 - 14:16 #2
Hej Kristian

Smid et svar, så får du pointene.

Jeg skrev også til deres support og fik dette link af dem:
http://cdn.audials.com/tunebite/tunebite6.exe

/Grosen
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
08. september 2010 - 15:14 #3
værsgo
munk
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
16. januar 2012 - 14:39 #4
Alternativt kan den nye version 9 varmt anbefales. En række fejl er blevet rettet og Tunebite er endnu mere lækkert at arbejde med i denne version: http://programmer.downloadcentral.dk/?TunebitePlatinum/Rip-Kopier/Multimedie/2837