Avatar billede pablopablo Nybegynder
09. september 2010 - 00:19 Der er 2 kommentarer

SEO og Routing

God aften,

Jeg er i fuld gang med at lave SEO optimering af et site.
I denne forbindelse benytter jeg .Net Routing til at få google
til at blive lidt gladere for div. URLs...i denne forbindelse, så tænkte jeg...der er vel ingen grund til, at jeg bruger tid på at tilføje routing på de sider som det kun reg. medlemmer af sitet som kan tilgå? Altså sider som kun kan tilgås når man er logget ind via brugernavn/kodeord...?

Mvh. Pablo
Avatar billede Syska Mester
09. september 2010 - 01:43 #1
Nej, selvfølgelig ik', men det gør da det hele lidt pænere :-)

Hvem ved om det en dag skal være muligt at søge på de sider?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. september 2010 - 12:34 #2
Måske er Url Rewriting nemmere :), men det kommer an på dit behov.
Kom med URI, hvordan den ser ud og hvad du gerne vil have SEO på.