Avatar billede liquidass Nybegynder
24. juli 2001 - 15:16 Der er 7 kommentarer

RD RAM i PIII

De kloge siger at RD RAM kun er til P4 men jeg har RD RAM i min PIII 667MHz PC700.... er min Puter meget mærkelig eller er RD RAM normalt i PIII
Avatar billede dar Nybegynder
24. juli 2001 - 15:18 #1
Jeg er klog...;)
Avatar billede liquidass Nybegynder
24. juli 2001 - 15:19 #2
okay! hvad siger du så til mit SPM?
Avatar billede jasber Nybegynder
24. juli 2001 - 15:21 #3
I de fleste PIII systemer er der ikke RD RAM, da det er væsentligt dyrere end alm. SD RAM, men jeg mener bestemt der er lavet PIII boards som kan køre med RD RAM
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 15:25 #4
Forskellen er ikke særlig stor, men hvis du har dem, hvorfor så ikke bruge dem?

Som sagt, så er forskellen ikke særlig stor. Jeg skyder på at forskellen fra RD til SD ligger på 5-6%, på et PIII motherboard ..
Avatar billede liquidass Nybegynder
24. juli 2001 - 15:31 #5
bbs ja og prisen er flere 100% *GG* hvorfor sidder er der kun 2 ram porte i bundkortet?(motherboard)
Avatar billede lazz-the-leader Nybegynder
24. juli 2001 - 15:42 #6
fordi du skal bruge en chip du kan sætte ind på computeren... så den kan læse rammet...

så svært var det altså ikke..
Avatar billede bbs Nybegynder
24. juli 2001 - 15:44 #7
Fordi der ikke var flere på det tidspunkt ..
Jeg har også en PIII, og jeg har tit tænkt på det samme ..
I nogle af de nye er der 4, men standard idag er 3 ..