Avatar billede mullechip Novice
12. september 2010 - 16:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Komprimering af powerpointfil

Er der nogen, der ved, om man kan komprimere en powerpointfil, der f.eks. fylder 25 Mb til en størrelse, så man kan sende den pr. email
Avatar billede nickwan Nybegynder
12. september 2010 - 16:52 #1
du kunne prøve at pakke den i en rar fil?
12. september 2010 - 17:56 #2
... eller ZIP fil ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. september 2010 - 23:10 #3
Det er ikke sansynligt, at du vil kunne komprimere den så hårdt, at den vil blive accepteret af de gænse mailgrænser, da alt indhol i en powerpoint-fil, er grafik.
Men prøv, kan være at du er heldig.
/ptj_11
Avatar billede mullechip Novice
15. januar 2011 - 13:55 #4
Kunne desværre ikke bruge nogle af de foreslåede løsninger..., så jeg lukker sagen
15. januar 2011 - 14:03 #5
Det var da på tide at vende tilbage ? Det kunne være at der var andre muligheder, men når du ikke vender tilbage, så 'gider' vi ikke ...
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 11:47 #6
Det beklager jeg meget - jeg er ikke særlig dreven med brugen af eksperten. Jeg ville have lukket sagen forlængst, men jeg ved ikke, hvordan jeg lukker en sag. Ved godt, at jeg skrev, at jeg ville lukke sagen, men kan ikke finde knappen "Accepter" for at acceptere mit eget svar og dermed lukke sagen!!!
16. januar 2011 - 11:55 #7
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Men det er altid sund 'latin' at vende tilbage til sine oprettede spørgsmål, speciel når der har være indlæg fra andre med diverse forslag/løsninger...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:08 #8
Jeg beklager endnu engang - jeg har kigget på FAQ'en, men jeg synes ikke, jeg kan finde nogen Accepter knap :(

Synes det er underligt, at det skal være så "uintuitivt" at lukke en sag...
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:09 #9
Der burde være en accepter knap på linje med "Skriv et svar", "Skriv en kommentar"...
16. januar 2011 - 12:25 #10
Enten ->

Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

eller

Læg dit næste indlæg som et [svar] og EFTERFØLGENDE så kan du bruge [Accepter] dit eget svar...
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:36 #11
Dette er så et svar - spændende at se, om jeg får mulighed for at acceptere svaret