Avatar billede why Nybegynder
13. september 2010 - 22:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Huske ændringer i et Notat-felt - historik.

Jeg har brugt den kode der er omtalt her:
http://lounge.windowssecrets.com/index.php?showtopic=763888
(Egentlig er den bygget over Problemer-templaten som bruger den).
I mellem to versioner opdager jeg dog pludselig at feltet nu skriver "#Fejl" (uden "").

Det er Historik-feltet på formularen "Oplysninger om problem" under fanebladet "kommentar" i "Problemer"-skabelonen, der er tale om.

Jeg kan altså godt skrive kommentarer ind, men i "historik" for jeg en #fejl.

Jeg har sammenlignet de to versionen og jeg kan ikke med min bedste vilje finde forskellen mellem dem. Koden er nøjagtig den samme. Og feltegenskaberne for Kommentar-feltet i tabellen er ikke ændret, og "Vedhæft kun" er sat til "ja" på dem begge.

Er der nogen der har arbejdet med den kode eller den skabelon før, som har en fornemmelse om hvad det drejer sig om?
Avatar billede why Nybegynder
13. september 2010 - 22:52 #1
Lad være med at bruge tid på det lige nu. Jeg tror jeg har fundet fejlen!
Undskyld forstyrrelsen.
Avatar billede why Nybegynder
13. september 2010 - 22:55 #2
AARRRRGGGHHH! Ikke alligevel.
Sagen genåbnet!
Avatar billede why Nybegynder
13. september 2010 - 23:58 #3
Ok. Nu virker det. Indrømmet, jeg aner ikke hvad problemet var. Men jeg løste det ved at kopiere en kopi af formularen fra den gamle DB ind i den nye. Det pudsige var at da jeg havde gjort det virkede formularen i den nye DB pludselig igen. Undskyld forvirringen.