Avatar billede lannywadkins Praktikant
14. september 2010 - 10:17 Der er 6 kommentarer

Badminton-booking system

Hej

Jeg står for at skulle lave en hjemmeside men en underside hvor man skal kunne booke en badmintonbane og squashbane.

Man skal kunne se hvilke tider der er booket og selv booke sig ind på de ledige tider.

Er der nogen herinde der kan implementere sådan en webløsning og i givet fald hvor meget vil det koste?

Send mig en mail på tunsheik@gmail.com

Hilsen

Daniel
14. september 2010 - 10:37 #1
HEj,

Jeg fik ikke helt fat i det her:

Er det meningen at dine brugere (spillerne) skal kunne booke en bane via Internettet eller er det på en lokal PC i 'klubben' ?

Er det Internettet vil jeg foreslå at du overvejer en MySQL-løsning.

KRistian
Avatar billede ljm21 Praktikant
14. september 2010 - 11:38 #2
Jeg har sendt dig en email.

Venlig hilsen
Lars Mikkelsen
Program1.dk
Avatar billede danco Nybegynder
14. september 2010 - 16:45 #3
Jeg har sendt dig en mail

med venlig hilsen
Dennis Lukowski Andersen
Avatar billede supervejle Nybegynder
16. september 2010 - 07:58 #4
Jeg vil foreslå du bruger en online løsning såsom supersaas.
Avatar billede danco Nybegynder
23. september 2010 - 17:56 #5
Mon vi snart hører noget på mail eller i tråden her?
Avatar billede ljm21 Praktikant
23. september 2010 - 19:06 #6
Jeg savner også lidt feedback...