Avatar billede ese Novice
16. september 2010 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Betinget formatering i 2007

Hjælp, jeg kan simpelthen ikke betinget formatering til at virke lige som jeg gerne vil have i 2007 udgaven.
Jeg har et regneark som indeholder følgende kolonner

Navn (A)            Ansættelsesdato (B)    fratrædelsesdagto(C)
xxx                      01-01-08
xxxxx                    01-03-07              28-2-10

Jeg vil have en betinget formatering som gør at hvis der i fratrædelsesdato står en dato skal hele rækken formaters med kursiv skrift. og kan bare ikke få det til at funke.
Avatar billede panebb Novice
16. september 2010 - 13:54 #1
vælg betinget formatering
vælg ny regel
vælg "brug en formel......."
formlen er =@C2>0
vælg kursiv i formater...

dobbeltklik på formatpenslen og marker alle celler som ønskes med kursiv
Avatar billede panebb Novice
16. september 2010 - 13:54 #2
der var en fejl:
ikke @ men $
Avatar billede ese Novice
17. september 2010 - 08:34 #3
Man kan stirre sig blind på småting, havde overset at den automatisk siger $C$2 og det virkede bare ikke. Smid et svar. Dine point er velfortjent. Tusind tak
Avatar billede panebb Novice
17. september 2010 - 08:49 #4
velbekom :-)