Avatar billede pablopablo Nybegynder
16. september 2010 - 17:19 Der er 4 kommentarer

Bedste hosting til prisen?

Hejsa

Jeg har googlet en del efter nogle fornuftige tilbud på en dedikeret (Windows) server.

De to bedste jeg har stødt på indtil videre er:

https://www.safeserv.biz/clients/cart.php?gid=1

og

http://www.abakomp.dk/SEEEMS/1929.asp

Kender i nogle bedre/billigere hosting selskaber i DK?
Har i erfaring med ovenstående?

Mvh. Pablo
Avatar billede jimmydk Nybegynder
16. september 2010 - 17:27 #1
Jeg kender ikke til nogen af dem.

men kan varmt anbefale http://www.activewebs.dk , jeg har brugt dem i knap 3 år. Og har ingen planer om at flytte fra dem, dog er de ikke de billigste på markedet.
Avatar billede swiatecki Novice
16. september 2010 - 18:10 #2
prøv at kontakte serverhosting.dk og hør om et tilbud, er selv tilfreds kunde :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
17. september 2010 - 01:24 #3
Jeg har faktisk allerede været fordi de nævnte sites...dog havde jeg ikke set, at ActiveWeb tilbyder at hoste ens egen server. Det kunne nemlig godt være ret aktuelt...så måske at det bliver dem...

Ingen andre med gode ideer/erfaring?

Ved ikke om der er noget "forkert" ved safeserv.biz...de virker næsten for billige...? :-) De svarede mig på dansk per mail, men deres tlf. nr. er til england...
Avatar billede lenehm Nybegynder
23. oktober 2010 - 16:23 #4
jeg plejer ellers ikke at skrive i fora osv. men jeg så tilfældigvis din kommentar/spørgsmål om safeserv.dk og syntes lige at jeg vil kommentere den...

jeg har været hos safeserv.dk i 14, snart 15 måneder nu og er fuldt ud tilfreds med dem - jeg har et lille privat abonnement og syntes at der er rigtig mange gode features.

jeg har ikke haft så meget brug for support, men de gange jeg har haft det, har både deres chat support og emailsupport svaret indenfor få minutter og med brugbare svar, så det finder jeg helt fint.

det var en arbejdskollega som anbefalede safeserv.dk da hun selv var kunde der - iøvrigt med en af deres dedikerede servere for sin lille webshop, så jeg kan ihvertfald kun anbefale dem

priserne er ikke de laveste, men absolut ok for mig og dem jeg har anbefalet safeserv til