Avatar billede Kion Nybegynder
21. september 2010 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Køb af kabler til 1.8 og 2 tommers hardiske - Hvor ?

Hej hej, så er jeg tilbage med et lille spørgsmål, vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe kabler til sådanne hardiske da jeg har to til at lige fra nogle gamle bærbare, og begge indeholder billeder jeg gerne vil bruge.. (underligt nok) Desværre har jeg kun kunne finde den slags kabler i udlandet hvilket jeg endeligt er lidt træt af da jeg skal bruge den ene snart.

Så hvis nogen ved hvor den slags kabler kan skaffes lytter jeg meget gerne.

Mvh kion
Avatar billede poko1 Ekspert
21. september 2010 - 18:35 #1
Avatar billede Kion Nybegynder
21. september 2010 - 22:12 #2
Takker mange gange. :)
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2010 - 00:22 #3
send selv som svar og aksepter jeg samler ikke.