Avatar billede alexanderan Nybegynder
21. september 2010 - 17:33 Der er 1 kommentar

Download-problemer med D-link DWA-525

Hej kloge hoveder.

Jeg har en computer med et trådløst netkort, D-link DWA-525 N150 installeret.
Forbindelsen til routeren er helt som den skal være og surfing på internettet kører uden problemer.

Men, når computeren kører over det trådløse vil den ikke downloade ting.
Den står bare, og der sker absolut ingenting.
Har prøvet at søge google, men fandt intet svar.

Har afinstalleret, geninstalleret og søgt og prøvet, intet virker.

Hjælp.
Avatar billede vuffe Nybegynder
23. september 2010 - 08:26 #1
Prøv at opret dit spørgsmål under Netværk -> Routers og Switches.
Der tror jeg du muligvis kan finde nogle flere kompetente netværksfolk =)