Avatar billede Kasper_Bang Nybegynder
22. september 2010 - 21:48 Der er 2 kommentarer

Proceslinje

Hej min win 7 proceslinje fungere ikke optimalt mere.

*eneste fejl er at jeg ikke kan tilføje nogle objekter mere :(
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2010 - 22:56 #1
Hvor længe har du haft problemet?
Systemgendannelse kunne måske løse problemet.
Er det blevet låst?
http://www.sevenforums.com/tutorials/1065-taskbar-lock-unlock.html
Avatar billede Kasper_Bang Nybegynder
23. september 2010 - 22:06 #2
Prøvede at gendanne det i sin tid, det er ved at være et stykke tid siden. Tror ikke den er låst, det er bare når jeg dragger en fil/program eller genvej ned, så er der den der røde cirkel med halvt kryds i :(