Avatar billede cobran Praktikant
23. september 2010 - 01:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad sker der hvis bundkortet bøjer lidt?

Jeg har købt et ASUS Rampage III Extreme Republic of Gamers bundkort. når jeg sætter bundkortet ned i kabinettet så kan jeg kun skrue skruen i!hvis jeg bøjer/trykker venstre hjørne nogen millimeter ned måske 2-3 milimeter...!!!

er der nogen der har prøvet det selv? og kan det køre uden problemer? eller er det lig med failure?

Mvh. cobran
Avatar billede stagedk Nybegynder
23. september 2010 - 01:21 #1
hvis du kun snakker 2 mm, vil der nok ikke ske noget.
Men hvis du høre en "knase" lyd når du prøver så det nok lidt for sent :),
btw. hvorfor skal du presse dit bundkort med den sidste skrue?, er dit kabinet skævt ?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2010 - 01:57 #2
det kommer til at sidde i spænd, og kan hvis det er lidt svagt, knække en dag..

du kan sætte et lille stykke papir i klemme under skruen, så det ikke spænder.
Avatar billede cobran Praktikant
23. september 2010 - 20:29 #4
ok jeg har forhåbenlig købt et nyt bundkort til den tid den knækker så... hvis det bare holder i 2 år :) Men kan det have indflydelse på computeren ydelse?