Avatar billede Bamse-Thesnet Praktikant
26. september 2010 - 19:51 Der er 3 kommentarer

Windows server 2008 R2. Opsætning.

Jeg har en lille virksomhed hvor jeg skal dele filer krypteret og Sikkert over nettet, der var en som anbefalede Windows Server 2008.

Nu har jeg købt en brugt udgave til at prøve med,
men der fulgte ikke nogen brugsforvirring med.

Nogen som kan give en hurtig kort oversigt til hvordan man sætter den op?

skal kunne dele drev/mapper over nettet men det skal være sikret så det kun er mig og dem jeg giver adgang som får adgang til den. Lidt ligesom
(Mig - (administrator) kan styre opsætning alle steder fra + ændre på data.
(Kunde 1 - (Bruger 1) adgang til at se data men ikke ændre data.
(Kunde 2 - (Bruger 2) Adgang til at se og ændre data.

Venlig hilsen

Christian.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2010 - 20:06 #1
databaser er nok en forkert kategori...
Avatar billede Bamse-Thesnet Praktikant
26. september 2010 - 20:38 #2
hvad skal den så ligge under?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2010 - 21:00 #3