Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 03:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ati 5870 120 hz 640x480 problem

Hej

Jeg har fået købt mig et ATI kort, men mit problem er, at jeg slet ikke kan køre mindre opløsning end 1920x1080 med 120hz. Har Dell Alienware aw2310 skærm. Jeg har tjekket google, men kunne ikke finde løsningen på det. Har intet problem at spille i Fuld opløsning, men da jeg spiller CS, så vil jeg meget gerne spille 640x480. Jeg har taget et billede af driveren, hvor man kan se at 75hertz og opefter står med kursiv, pga. man ikke kan vælge det. Skal jeg virkelig tilbage til nVidia for at kunne løse dette problem? :(
http://img834.imageshack.us/img834/8247/50465449.jpg

MvH

MiDo
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2010 - 07:37 #1
Hvorfor vil du spille i så lav opløsning???
Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 10:19 #2
som der står er det fordi jeg spiller cs? Men alle de andre spil, så spiller jeg ikke med den opløsning. Hvis man havde lidt forstand på cs, så er der stort forskel på recoil.

MvH
MiDo
Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 10:38 #3
fordi pga. recoiler i cs, man rammer mere præcis, via. have den lave opløsning. Ved ikke om du spiller cs, men hvis du har så kan du spraye med 1920x1080 først og bagefter prøv 640x480, der kan du se at der er kæmpe forskel, på hvor skudene er. Men som jeg har skrevet ved #4 så er det også det eneste jeg spiller med så lav opløsning. Spiller også starcraft 2 og battlefield 2, og der spiller jeg selvf. med 1920x1080 for der behøver man ikke være så præcis, ved skudene.
Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 10:41 #4
btw. skal lige siges jeg har spillet cs i 6 år, så det er ikke noget med indstillinger med cs at gøre, det er selve ATI driveren, det her er faktisk også første gang jeg spiller med et ATI grafikkort, og det har jeg da kun haft problemer med som cs gamer :(. Men inden jeg prøver at sælge den, så vil jeg da meget gerne vide om der findes en løsning på det.

MvH

MiDo
Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 11:52 #5
Jeg har fundet på en "10%" løsning , men håber eksperten derude har forstand på noget med en ini fil som skal redigeres: please læs denne forum eksperter :D

http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=279&

Han fik det til at virke med 800x600 og det er også en super opløsning til cs.

MvH

MiDo
Avatar billede mido1337 Nybegynder
30. september 2010 - 16:56 #6
lukket tråden har fundet ud af det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2010 - 20:15 #7
Har skam spillet CS i 8 år, og kan ikke genkende det du skriver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2010 - 20:15 #8
Rettelse: 6 år