Avatar billede TroelsDK Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

S-video forbindelse/ netværkskort?

Hej kloge hoveder, håber I kan hjælpe!

Jeg sidder med en ca. 4 år gammel bærbar Packard Bell"easynote", jeg gerne vil forbinde med mit tv. Computeren er for gammel til at have HDMI, men har en s-video udgang, som mit tv også har indgang til.
Jeg har købt et spritnyt s-video stik, men når jeg forbinder pc og tv, sker der ikke noget. Der er geninstalleret ny windows 7 for noget tid siden, og alle drivere er opdateret.
Hvis jeg går ind under skærm-indstillinger for at vælge min tv skærm er der heller ikke noget at finde.
Når jeg kigger under enhedshåndtering, kan jeg se at mit skærmkort bare hedder "standard VGA-skærmkort. Hvis jeg beder om at opdatere drivere, informerer windows mig om at at driversoftvaren er opdateret. Jeg har også prøvet at hente Nvidia drivere, men kunne ikke få lov at installere det.

Er der noget at gøre her? Kan jeg ikke få skærm-kortet til at vise 2 skærme?

Håber virkelig nogen kan hjælpe! :)

Mvh Troels
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:37 #1
Gå her ind:
http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/download
Og find skærmkort driverne til netop din masknine.
Hvis der ikke er mulighed for at vælge Windows7 så tag Vista drivere.
Det burde løse problemet...
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:38 #2
Kig evt. under bunden på din bærbar for et serie nummer eller produkt model nr.
Avatar billede TroelsDK Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:55 #3
Jeg har været derinde, men kan ikke finde denne model.
Under Notebook-> Easynote-> R1995....? Denne model er ikke på listen.
Jeg kan heller ikke taste noget serienummer ind nogle steder...