Avatar billede nuser43 Praktikant
05. oktober 2010 - 16:32 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

vende tekst i words

Hej
Hvordan kan jeg få words til at vende noget tekst på en side, således jeg kan lave nogle "slips" med navn og telefonnummer m.m. som fol kan rive af??
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:40 #1
Indsæt en tekstboks, som du så har muligheden for at ændre tekstretningen i.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. oktober 2010 - 16:46 #2
Eller lav det i word art fjern skygger og roter.
Avatar billede nuser43 Praktikant
05. oktober 2010 - 16:48 #3
Hej
Tak for dit svar, kan du ikke uddybe hvad du mener??
Avatar billede nuser43 Praktikant
05. oktober 2010 - 16:50 #4
hvordan gør jeg det??
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2010 - 16:55 #5
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2010 - 17:02 #6
Avatar billede poko1 Ekspert
05. oktober 2010 - 17:18 #7
Det nemmeste er nok #1 du laver en tekst boks Feks.ved at trykke på tegning og vælge her eller i menu linien "indsæt" tekstboks når du har skrevet din tekst går du til skift tekstretning og trykker til du har den retning du vil have når det er gjort kan du hvis den er markeret højreklikke og kopiere hvis den skal gentages.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. oktober 2010 - 19:37 #8
Nu ved jeg ikke hvilken version af Word du har, men er det enten 2007 eller 2010 version, så går du under fanebladet Indsæt, finder knappen Tekstboks på værktøjslinjen. Vælg bare den simple og skriv dig tekst. Under fanebladet Formater, kan du nu andre bl.a. tekstretning, farve på kant, fjerne kanten osv. osv.

De andre forslående løsninger kan også bruges, men jeg mener helt klart at tekstboksene vil være den nemmeste løsning.
Avatar billede nuser43 Praktikant
04. marts 2011 - 13:32 #9
Tak for hjælpen, har fået løst mit problem nu
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2011 - 14:45 #10
Velbekomme, ved ikke om det var mit forslag du brugte, men her er et "Svar".  :-)