Avatar billede hutchicutt Nybegynder
06. oktober 2010 - 21:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Betalingsgateway

Kender du et web hotel som har et rigtigt godt, stabilt, enkelt - og hvad man ellers skal tænke på...betalingsgateway?
Avatar billede danco Nybegynder
06. oktober 2010 - 22:00 #1
Generelt er betalingsgateways noget som jeg ville vælge og overlade til "ekspterne", http://www.epay.dk ville være et godt alternativ. Jeg har ikke selv erfaring med det, men har hørt godt om deres løsninger.
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
07. oktober 2010 - 08:53 #2
Tak for dét!
"Hørt godt om deres løsninger" - betyder det at du kender personer som er kunder hos dem og er tilfreds?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2010 - 08:54 #3
Personligt benytter jeg selv Quickpay - http://www.quickpay.dk til de løsninger jeg laver/benytter.
Avatar billede danco Nybegynder
07. oktober 2010 - 10:42 #4
Ja, det betyder at jeg kender personer der har benyttet sig af deres service, og som umiddelbart lød tilfredse.
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
08. oktober 2010 - 07:28 #5
Ok, tak.
Og nu vil jeg se om jeg husker hvordan man giver points. Har ikke været her siden... 2004?
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
08. oktober 2010 - 07:33 #6
Ok, det gjorde jeg ikke... Sorry. Er det for at du har skrivet en kommentar og ikke svar Danco?
Det var jo ikke tanken at JEg skulle have pointerne!!!....
Avatar billede danco Nybegynder
08. oktober 2010 - 12:47 #7
Hvis du ønsker at jeg skal have point så skal du blot acceptere dette svar.