Avatar billede thosko Juniormester
08. oktober 2010 - 09:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Markere mails som læste

Jeg har lige skiftet computer og dermed nyt mail program (Outlook 2007). Det var også det jeg benyttede tidligere, men har et problem...
Da jeg tidligere modtog mails og markerede samt læste dem (Uden at dobbeltklikke og åbne dem i et nyt vindue) blev de automatisk åbnet efter lidt tid.
På den nye computer bliver de aldrig åbnet (Kun når jeg enten svarer eller dobbeltklikker og læser dem). Så der står hele tiden 1 ny ulæst mail (Eller andre tal for den sags skyld...)

Hvordan ændrer jeg dette?
Avatar billede pheen Nybegynder
08. oktober 2010 - 10:16 #1
Er det fordi at du ikke har den der "læserude"? Så kan du jo finde den oppe under Menuen VIS -> Læserude

Hvis du vil ændre tiden for hvornår at beskeden skal markeres som læst. Så skal du op under Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet ANDET  og så knappen LÆSERUDE
Avatar billede thosko Juniormester
08. oktober 2010 - 10:33 #2
Det var det sidste... Lige præcis!

Tak for det! Nu fungerer det...
Avatar billede pheen Nybegynder
08. oktober 2010 - 10:39 #3
Det var så lidt.. :)