Avatar billede vilkir Praktikant
09. oktober 2010 - 09:16 Der er 3 kommentarer

hjælp

som det ser ud nu må jeg desværre nok sige at lige meget hvor jeg er gået ind har jeg ikke kunne finde ud af det så jeg undskylder endnu engang og så må jeg se om jeg kan få slettet  mig som bruger

så undskyld endnu engang
09. oktober 2010 - 09:35 #1
- Øhhh - hvad er problemet ?
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/vilkir

Du har overhovedet slet ikke vendt tilbage til dine oprettede spørgsmål ???
Avatar billede Jensen DK Novice
09. oktober 2010 - 12:35 #2
Du kan nok ikke blive slettet før du har ordnet dine åbne spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2010 - 12:53 #3
Hvorfor vender du dog ikke tilbage til de spørgsmål du har oprettet?