Avatar billede rao89 Nybegynder
11. oktober 2010 - 17:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Telmore aktiveringskode

Hej derude :)

Jeg har skrevet mig op til Iphone hos Telmore, men kan ikke vente længere.

Så hvis der er en der har fået en aktiveringskode, men ikke skal bruge den, vil jeg meget gerne overtage den.

- På forhånd tak.

Mvh Rasmus
11. oktober 2010 - 18:13 #1
Psssssst: Point ude: 540 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rao89 - der er også nogle som meget vil have at du pænt vender tilbage til dine tidligere spørgsmål ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2010 - 20:19 #2
Køb den hos Telenor?
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. oktober 2010 - 09:43 #3
@karise_larry: Altså hvis folk ikke har kunne svare på de spørgsmål jeg har spurgt til, så skal de vel heller ikke have pointene.

@john_stigers: Har mit nummer hos Telmore, så der går vel ca. 30 dage hvis dette skal flyttes.. Det har jeg ikke tålmodighed til :)
16. oktober 2010 - 13:47 #4
...Altså hvis folk ikke har kunne svare på de spørgsmål ... - hvordan kan 'folk' vide det ? Du har jo på ingen måde sagt/skrevet det i tråden ?

Hvordan tror du at det bliver opfattet hos 'folk' ?
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. oktober 2010 - 19:26 #5
Altså folk har jo selv skrevet at de ikke har kunne hjælpe, så må jeg vel gå ud fra det - eller hvad?

Og hvorfor skriver du 'folk'? Det hedder det måske ikke herinde?

Men noget helt andet er, at jeg ikke forstår hvordan jeg kan have 540 point ude.. så vidt jeg kan se drejer det sig kun om 75 point..
16. oktober 2010 - 19:49 #6
(Du brugte selv udtrykket 'folk' i #3)

Prøv at tælle sammen ved http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rao89 ?
Incl. de 200 herfra ...

---

<john_stigers> er 'Telenor' ekspert *S* såååå...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2010 - 19:51 #7
;)
Avatar billede rao89 Nybegynder
17. oktober 2010 - 10:07 #8
Det har du ret i ja, men kan man ikke slette nogle af disse tråde, for nogle af dem er der jo ikke svaret på og så står de der jo bare med point?

Så synes egentlig ikke jeg har nogle løse ender i form af pointgivning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2010 - 15:28 #9
Så syntes jeg da bare du skulle komme igang med at få lukket de gamle spørgsmål ;)

Nej man kan ikke slette spørgsmål. Så går ideen bag eksperten jo tabt...

Men kan også se at du også har løse ender i form af manglende  deltagelse i dine åbne spørgsmål...
Avatar billede rao89 Nybegynder
18. oktober 2010 - 17:19 #10
Hmm , okay .. så vil jeg da lige kigge på det og se om jeg kan få afsluttet nogle af dem :)
Avatar billede rao89 Nybegynder
14. august 2012 - 18:12 #11
lukker