Avatar billede sim00n Praktikant
13. oktober 2010 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP går i stå

Hej.

Jeg har webhotel hos Gigahost og er ret træt af at jeg kun kan uploade 1-2 filer af gangen. Hvis jeg sætter en masse filer til at uploade eller downloade, så lader det til at webhotellet bliver overophedet og så går overførslen i stå.
Der kommer ingen fejl, den går blot i stå og kb/s falder langsomt (fordi intet overføres)

Jeg bruger FTP-programmet Flow (mac), men har også prøvet en række andre programmer, hvor det samme skete.

Jeg har skrevet til Gigahosts support, men det kunne være at nogle havde en magisk løsning herinde :)
Avatar billede aners Nybegynder
13. oktober 2010 - 18:38 #1
Mener du 1-2 filer i kø, eller parallel overførsel?

Jeg har med succes flyttet data til Gigahost med 20 samtidige ftp-sessions, det er dog længe siden så jeg ved ikke om de har begrænset det, bruger dem ikke mere.

Transmit har ikke problemer med 50K+ filer i kø. Det er en fin klient til småting. Hent den her: http://panic.com/transmit/
Avatar billede sim00n Praktikant
13. oktober 2010 - 20:32 #2
Jeg fandt ud af det nu. Programmet var sat til max 500 samtidige overføresler. Satte den så til 20 og kørte langsomt ned, til det fungerede optimalt, hvilket er ved under 5 samtidige (i mit tilfælde).

Men tak for hjælpen aners :)
Skriv et svar hvis du vil have pointsne.
Avatar billede aners Nybegynder
13. oktober 2010 - 20:37 #3
Herligt, det er ok bare behold dem :)
Avatar billede sim00n Praktikant
25. oktober 2010 - 23:15 #4
Problemet er ikke løst alligevel. Den går stadig i stå efter noget tid.
Avatar billede sim00n Praktikant
12. november 2010 - 16:34 #5
ingen løsning.