Avatar billede jafar20 Nybegynder
16. oktober 2010 - 22:34 Der er 1 løsning

hjælp til opsætning at indbygget modem

Hej

Jeg har et problem med en Lenovo som jeg har købt, den har et indbygget modem som jeg bare ikke kan få til at virke, jeg køre med et Oister sim kort, den kan godt tage pinkode men kan ikke oprette forbinelse til net. Den køre med XP home.

Jeg har været her inde og kigge lidt og er faldet over denne:

http://www.eksperten.dk/spm/862747

Det er også et Ericsson F3507g modem jeg har i, men min Lenovo model hedder S10, har gjort hvad der står i tråden, men det vil bare ikke virke. Nogen der ved noget???
Avatar billede jafar20 Nybegynder
19. oktober 2010 - 18:42 #1
Det var bare at gå i i opsætning i wireless manager og fjerne fluebenet i: Lad wireless manager vælge forbindelses profil, så kan man skrive APN... ;-)