Avatar billede jogvanm Nybegynder
20. oktober 2010 - 18:26 Der er 4 kommentarer

Manglende lyd

Hej
Jeg har en Lenovo bærbar som kører på Vista.
Den kommer ingen lyd ud af de indbyggede højtalere, men når jeg tilslutter øremikrofonerne, virker de ?

mvh Jógvan
Avatar billede frem-ad Professor
20. oktober 2010 - 19:00 #1
Du er sikker på du har slået dem til.
Hvis du har prøvet det og det ikke ser ud til der er noget unormal, så prøv at slette dine lyd driver og så lade computeren finde dem igen.
Avatar billede jogvanm Nybegynder
21. oktober 2010 - 11:57 #2
er sláet til.

Hvodan fjerner jeg lyd driveren ?
Avatar billede frem-ad Professor
21. oktober 2010 - 16:22 #3
Jeg køre xp men mener det er det samme.
-Kontroldpanel- -System- -Hardware- -Enhedshåndtering- -Enheder til lyd,video og spil- Højre klik på lyd driverne og tryk på fjern.

Og så sluk maskinen og tænd den igen så skulle den gerne finde lyd driverne igen.
Avatar billede jogvanm Nybegynder
21. oktober 2010 - 23:34 #4
Jeg har slettet driveren men der kommer stadig ingen lyd efter den er instaleret igen desværre :-(
Så problemet ligger nok et andet sted.