Avatar billede thebayzer Nybegynder
21. oktober 2010 - 16:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Serverregistrering er holdt op med at fungere

Hvad betyder dette ?:
http://img183.imageshack.us/img183/6861/serverregistrering.jpg
Kører Windows 7 og har ingen "specielle" indstillinger eller opsætninger på min computer. Hvad kan være galt ?
Avatar billede 2Mida Praktikant
21. oktober 2010 - 20:46 #1
Hvilken pc/mærke?
Avatar billede thebayzer Nybegynder
22. oktober 2010 - 07:18 #2
Asus N71
Avatar billede 2Mida Praktikant
22. oktober 2010 - 09:07 #3
Kan ikke lige huske hvor jeg støtte på problemet, men fejlen skyldes en dårlig driver fra Asus - løsningen var at fjerne Asus advanced power configiration utility og lade windows håndterer din strømstyring.

Eller lige dobbeltchecke om Asus er kommet med en opdateret driver.

..Ole
Avatar billede thebayzer Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:45 #4
Hvor finder jeg den ? på Asus´ hjemmeside ?
Avatar billede thebayzer Nybegynder
13. november 2010 - 10:49 #5
Ole ?
Avatar billede 2Mida Praktikant
13. november 2010 - 10:57 #6
Jepper, på asus hjemmeside, men så vidt jeg husker, er den ikke nem at finde rundt på ejheller downloade fra.
Er der måske teknisk support i danmark?

..O
Avatar billede thebayzer Nybegynder
28. november 2010 - 12:09 #7
Det er mere end almindeligt svært at finde :S