Avatar billede brianbruun Praktikant
23. oktober 2010 - 18:43 Der er 7 kommentarer

Norton Ghost 15 backUp

Hej forun,
Jeg har et lille problem med forstå hvordan man anvender norton ghost 15 med vista,

jeg havde før et ghost2003 fra norton som jeg brugte med Xå , ganske enkelt , den lavede et spejl billede af c. drevet som backUp

dette 2003 Ghost fungerer ikke med win vista derfor anskaffede jeg Norton Ghost 15 som på nogen lunde samme møde skulle kunne lave backup ag mit c. drev ,,

kan nogen her forklare hvordan man lave en backup og en recover med ghost 15 ????

på forhånd tak
frimorbruun@gmail.com
Avatar billede jacla Nybegynder
23. oktober 2010 - 20:19 #1
Her er en guide.

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/products/ghost/15/manuals/ngh_15_user_guide.pdf

Side 59 tror jeg.

Ellers brug Acronis 2009 eller 2010. (Virker på xp /Vista / Win 7)

/Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
23. oktober 2010 - 20:21 #2
Avatar billede brianbruun Praktikant
23. oktober 2010 - 20:27 #3
problemet er jeg ikke er så stærk i engels sprog ..
Avatar billede jacla Nybegynder
23. oktober 2010 - 20:46 #4
Acronis findes på tysk, men det er måske heller ikke sagen!

Du kan prøve at oversætte med google, men ved ikke om det er mere forvirrende :)

http://translate.google.dk/#

Acronis er meget bruger venlig så måske med en engelsk kyndig kan det lade sig gøre.

/Jan
Avatar billede brianbruun Praktikant
24. oktober 2010 - 17:34 #5
okay tak
jeg kikker lidt mere på det og håber noget pludselig sidder  med måden til norton ghost
Avatar billede jacla Nybegynder
24. oktober 2010 - 19:51 #6
velbekomme :)
Avatar billede brianbruun Praktikant
07. december 2010 - 06:49 #7
tak for svar,,