Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2010 - 21:00 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke apps til Android?

Hvilke apps bør man bare have til sin Android telefon?
Angry birds har jeg skaffet, men gerne for sjov og mere "alvorlige" apps ...

Kom frisk - der er 200 point til deling.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. oktober 2010 - 21:06 #1
Fring for video conferencing.

Skype hvis understøttet.

Et vejrudsigt program (weather.com hvor jeg bor men DMI har sikkert noget).
Avatar billede JStaal Nybegynder
24. oktober 2010 - 21:08 #2
Jeg syntes du er nødt til at have astro, som er en filemanager og kan se de forskellige mapper osv, på din telefon samt kort.

Så er da dmi app. Super lækker app som søger via gps hvor du er henne af og giver dig vejrudsigten det pågældende sted du er.

jorte, som er en kalender som kan synce med google, + den er super overskuelig. selv på min bette x10 mini pro.
Det er de 3 uundværlige programmer jeg har, som jeg syntes DU ikke kan undvære :P.
BTW de er gratis
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2010 - 20:42 #3
Smid nogle svar :)
Avatar billede JStaal Nybegynder
27. oktober 2010 - 21:18 #4
Tilfreds med appsne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2010 - 21:23 #5
arne du skal også ligge svar :)

Har hentet dem, men ikke haft tid til at få kigget ordentlig på dem.
Melder lige ud når det er gjort .
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2010 - 03:28 #6
.
Avatar billede showsource Seniormester
31. oktober 2010 - 11:52 #7
Winamp, (beta), fås til android ver. 2.1 og kan absolut kun være bedre end den nuværende musikafspiller.
Og ver. 2.1 skulle jo komme i løbet af i dag, hvis, så vidt jeg har forstået, din tlf. ikke er låst til et bestemt selskab.
Avatar billede showsource Seniormester
31. oktober 2010 - 11:53 #8
NÅ, hov, du skrev jo ikke hvilken phone du har :O)
Jeg snakker om X10
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2010 - 12:46 #9
Har en HTC Legend.
Det er gennem Telenor, så den er ikke låst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2010 - 12:47 #10
Og kører Android 2.1
Avatar billede JStaal Nybegynder
31. oktober 2010 - 12:59 #11
Det var mig der hvade x10 mimi pro showsource :D og ja jeg er udemærket klar over opdateringen, har så meget manglet den men håber de får fingren ud og smækker en 2.2 (flash) op.
Avatar billede showsource Seniormester
31. oktober 2010 - 16:03 #12
Jeg kan godt li' at vi får den først!
Og vil da egentlig gerne vide hvad de bruger af servere og forbindelse i den andledning.
Avatar billede jf2011 Nybegynder
30. maj 2011 - 13:33 #13
Hej
Jeg forsøger at downloade CALENDAR PAD fra Free Android downloads, men trods det at jeg er på vores netværk og at jeg har en aktiv google konto, får jeg hele tiden at vide, "du har ikke forbindelse til netværket". Hvad gør jeg galt?
mvh Jannie
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2011 - 19:15 #14
Hej Jannie
Velkommen til :)
For at få bedst mulig hjælp, så opret et nyt spørgsmål.
Men er det samme problem via Marked?
Avatar billede jf2011 Nybegynder
31. maj 2011 - 09:40 #15
Hej
Jeg forsøger at downloade CALENDAR PAD fra Free Android downloads, men trods det at jeg er på vores netværk og at jeg har en aktiv google konto, får jeg hele tiden at vide, "du har ikke forbindelse til netværket". Hvad gør jeg galt?
mvh Jannie

Hej igen
Jeg går ind i telefonen under MARKED, hvor den beder mig om at tilknytte til min Google-konto. Så fortæller den mig, at jeg ikke er tilknyttet netværket, hvilket jeg er.
mvh Jannie