Avatar billede smitx Praktikant
26. oktober 2010 - 08:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cache eller IIS 7.0 Problem?

Hej.

Jeg et lille problem som er et stort problem for mine medlemmer.

Jeg kører med Windows 2008 Webedition server 64bit, med 8 GB RAM.
IIS er sat til at kører 32 bit mode.

Ved ikke om det er et problem i IIS eller Windozen.

Lige meget hvad man foretager sig, skal man klikke F5 for at se ændringer når man er inde på en side.

Installationer typisk MySQL går i ged fordi den ikke skriver til filerne første gang, hvor man må klikke tilbage, F5 forsøg igen, 5-10 gange før det lykkes.

Indstillinger på websiden må medlemmerne mange gange klikke tilbage og gemme igen, før den faktisk gemmer indstilligner.
Typisk med Invision Powerboard sker det mest.

Ved ikke hvor det er galt henne, men håber en kan komme med at godt bud.

Spørg endelig løs, hvis der skulle være tvivl?
Avatar billede smitx Praktikant
26. oktober 2010 - 08:17 #1
Skal selvfølgelig lige fortælle jeg kører med MySQL 5 og PHP 5.2.13 med FastCGI.

Kører også med WinCache.Extension fra IIS.net men har prøvet at slå det fra, men det hjalp ikke meget.
Avatar billede smitx Praktikant
19. november 2010 - 20:34 #2
Lukker