Avatar billede djthomsen Nybegynder
26. oktober 2010 - 23:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Password beskyttelse på åbent netværk

Jeg er ofte på åbne trådløse netværk og størstedelen af den tid jeg er online er faktisk via disse åbne netværk. Men jeg tør ikke rigtigt gå på netbank, facebook og andre steder der kræver kodeord, da man jo ikke hører andet end hvor let det er for andre på netværket at overvåge alt hvad jeg taster ind.

Så mit spørgsmål er:

Er det muligt at beskytte sig 100 % på et åbent netværk? Sådan at ingen andre på netværket kan se hvad jeg laver/taster? uanset hvilket udstyr de har?

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede HJAELPEN Nybegynder
27. oktober 2010 - 07:48 #1
Jeg er ikke sikker, men hvis du sletter cookies bagefter, burde de så ikke miste dine login informationer?
Avatar billede chamster Nybegynder
27. oktober 2010 - 09:02 #2
Nej det er det ikke!
Avatar billede jakobcl Nybegynder
28. oktober 2010 - 10:43 #3
Hvis nogen sniffer, er du tabt
Avatar billede behrentzs Nybegynder
01. november 2010 - 14:53 #4
Hej,

Jeg mener det er muligt at anvende VPN som skaber en krypteret tunnel, således din data ikke kan læses af andre umiddelbart.

Se evt. https://www.beevpn.com/dk/sixreasons.html de tilbyder billig VPN.