Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. oktober 2010 - 00:43 Der er 7 kommentarer

Optagelse af TV

God aften,

Jeg har tidligere haft en Samsung YouSee box som fungerede helt fint. Dog er interesseret i en anden billigere løsning og også gerne smartere...Jeg har allerede et medie-center stående:

http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION%20330HT-BD

Jeg er interesseret i at kunne optage TV, samt have adgang til EPG, man kan jo få tunere til PC - men ved ikke hvor god de er og hvor krævende de er?

Findes der ikke noget billigere, samt smartere end monopol boksen - enten en anden boks eller lign. eller dims til PC?

NB: Jeg har et Samsung LDC TV UDEN digital tuner.

Jeg håber meget i kan hjælpe mig.

Mvh. Pablo
Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. oktober 2010 - 01:03 #1
28. oktober 2010 - 06:55 #2
Tillykke - du har absolut slået rekorden!
? Point ude: 5.500 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pablopablo
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Jensen DK Novice
28. oktober 2010 - 08:08 #3
Ham / hun er der nok ingen som gider at hjælpe.
29. oktober 2010 - 21:46 #4
... og vi hører/læser nok ikke mere fra <pablopablo> i denne tråd ?
Avatar billede pablopablo Nybegynder
31. oktober 2010 - 18:21 #5
Hejsa...alle i sure citrontæer ;-)

I know....skal nok tage mig sammen og lukke spørgsmål når jeg har tid ind imellem...

Ang. dette issue, så virker det til at YouSee boks pt nok er den bedste investrering...idet at man også lejer den og at teknologien jo ændre sig ret kraftigt indenfor dette felt...

Der findes andre løsninger, men de er ikke billigere... :-(
Avatar billede pablopablo Nybegynder
31. oktober 2010 - 18:22 #6
træer...
31. oktober 2010 - 19:53 #7
... og vi andre vil så også gerne hjælpe dig med dine spørgsmål når jeg har tid ind imellem... - men der går nok en rum tid - din ældste åbne tråd er eksempelvis fra 16. marts 2004 ...
(Hvis du forstår min hentydning?)