Avatar billede zeus7678 Nybegynder
28. oktober 2010 - 03:13 Der er 4 kommentarer

Hotmail Hjælp !

Hejsa.

Jeg sidder lidt fast her. Da jeg for 3 - 4 uger siden skulle logge ind på min mail fik jeg en fejl. Min kode var ikke rigtig.

Jeg har lidt på fornemmelsen at der har været en inden og prøve min kode af et x antal gange eller sådan.

1. Min kode virker ikke.

2. Jeg oprettede min profil for 4 - 5 år siden eller sådan, det er i hvert fald den mail jeg altid har haft. så jeg kan ikke lige huske hvad svaret er på spørgsmålet: Hvem er din ven / veninde.

3. Jeg har prøvet det hemmelige spørgsmål for mange gange siger de, og at jeg skal vente et stykke tid. Jeg har ventet i 3 uger nu, og kan stadig ikke komme til at skrive noget svar.

4. Jeg har formateret min computer efter at den begyndte på det, har nemlig hørt at man kan få noget software der kan finde nogen passwords frem som ligger på computeren.

5. Jeg kan ikke lukke min bruger.

6. Jeg kan ikke finde noget i hotmail's support, eller finde en email adresse som man kan kontakte dem på.

Er der nogen der har en idé om hvad jeg kan gøre ?

Mvh. Daniel Nielsen.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2010 - 05:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 07:39 #2
nulstil din kode her

https://accountservices.passport.net/uiresetpw.srf?mkt=DA-DK&lc=1030

kontakt microsoft support og bed om fjern support med en af deres skrappe it folk
lav så de ting igen mens han er på også - det skulle undre mig om der ikke kom et resultat

åben messinger og foroven under hjælp er der et punkt der hedder

anmeld misbrug

her er microsoft kontakt

http://www.microsoft.com/danmark/om/kontaktos.aspx

ring dem op og bed dem hjælpe dig

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2010 - 07:41 #3
Avatar billede Lystlund Nybegynder
28. oktober 2010 - 08:46 #4
Havde noget lignende på min bruger, men jeg prøvede så at lukke bare på hotmail, ændrede mit password derinde og så kunne jeg logge på msn og hotmail igen.