Avatar billede djicep Nybegynder
30. oktober 2010 - 23:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar hyler (Mozilla firefox muligvis skylden)

Hejsa Eksperter.

Jeg har lige købt en ASUS Bærbar (N61JV).

Jeg oplever at den hyler men KUN når firefox er åben..

Kan kører alle andre programmer uden en træls hylen for bærbaren, men med firefox åben går der få minutter og bærbaren får en træls hyletone som faktisk er ret intens.

Kan virkelig ikke forstå det skulle være et problem. Men så snart jeg lukker firefox forsvinder hyletonen. Lige indtil jeg åbner firefox igen.

Det skal siges dette er mine anden af denne slags bærbar, da den første havde akkurat samme problem.

Den har stået hos butikken jeg har købt den hos en hel dag, godt nok uden at firefox kørte uden at hyle overhovedet.

Er der nogen af jer der nogensinde har oplevet dette MEGET MEGET mærkelige problem ?

Mvh. Lars

p.s nogen der eventuelt ved hvad man kan gøre ved det ??
Avatar billede djicep Nybegynder
30. oktober 2010 - 23:29 #1
Det skal siges jeg har ALDRIG oplevet at et stykke software skulle kunne få et stykke Hardware til at hyle :S

Er virkelig lost, men angiveligt er det altså det der sker eftersom problemet "KUN" er der med firefox åben og forsvinder LIGE med det samme at programmet lukkes HELT.
Avatar billede djicep Nybegynder
04. november 2010 - 19:14 #2
Hmm ingen svar.. Jeg lukker den bare :S