Avatar billede fieklokke Nybegynder
31. oktober 2010 - 13:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Diskfragmentering i Windows 7

Hvofor kan jeg hverken få programmet diskframentering til at analyser eller defragmentere min disk.Der bliver bare skrevet o% analyseret og intet sker.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2010 - 13:17 #1
du skal hente defraggler
http://www.piriform.com/defraggler
freeware...
Men ellers, så har du sikkert et lille program kørende, der holder en log-fil eller lignende åben (skriver hele tiden til den). Så ændres indhold på disk, og programmet starter forfra.
Du skal se på, hvad du har kørende - jeg har haft det en gang (en gammel scanner, hvis funktion til aflæsning af, om låg blev åbnet havde den lille sideeffekt). Så det kan være, så du bare skal stoppe/slukke printer(driver) før defragmentering.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
31. oktober 2010 - 14:23 #2
Du havde ret .
Det var fordi messenger kørte ,sådan var det da ikke under XP.Giv mig lige et svar så du kan få pointene og tak for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2010 - 15:27 #3
ok - jeg bruger ikke selv messenger, så den var ny.