Avatar billede obmm Nybegynder
31. oktober 2010 - 18:58 Der er 3 kommentarer

Microsoft Office Professional 2007 - Dansk/Studieudgav..

Hej, kan alle købe og anvende følgende udgave af MOP2007
Microsoft Office Professional 2007 - Dansk/Studieudgav..
Er der begænsninger??
Avatar billede be_nice Juniormester
31. oktober 2010 - 19:07 #1
Har du et link til den udgave du taler om?

Som udgangspunkt er det kun studerende (med gyldigt studiekort), der kan få adgang til at købe de specielle studieudgaver - jeg mener dog ikke at der kan købet en komplet office pakke som studieversion?
Avatar billede hcma Novice
31. oktober 2010 - 19:10 #2
for at kunne købe en fuld studieversion, SKAL man være tilknyttet en anerkendt skole/gymnasium osv.....
Udannelsesinsitutionen skal underskrive en "Microsoft-formular" --> du går derefter op og køber den version du vil have --> får dog kun en tom pakke udleveret --> du sender så nogle papirer ind til MS, hvorefter du i løbet af ca. 14 dagfe vil få din version tilsendt.
Avatar billede obmm Nybegynder
31. oktober 2010 - 20:11 #3