Avatar billede nico7027 Nybegynder
01. november 2010 - 12:36 Der er 17 kommentarer

Partinavn?

Hej allesammen :D
Vi er i gang med et projekt, hvor vi skal lave vores eget parti. Vi er desværre gået i stå, da vi skulle til at finde et partinavn....
Er der nogen der ligger inde med et, så må de gerne lige skrive :D
- på forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. november 2010 - 12:43 #1
Det er jo umuligt at sige, uden at vide hvad partiet skal stå for.
Avatar billede j3ppah Novice
01. november 2010 - 12:52 #2
Fortæl hvad i står for, så skal vi nok komme på noget ;)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 13:30 #3
Beklager hvis jeg er for negativ, men er I sikker på at det er det rigtige at skabe et parti, når I ikke kan finde på et navn til det?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 13:45 #4
Hvad med navnet: No Name ?
Avatar billede j3ppah Novice
01. november 2010 - 13:45 #5
Kimsey0, nu ikke for at virke negativ eller noget, men det er sku nok ikke en opgave de selv har valgt. det er jo en skole opgave, hvilket vil sige de skal opfinde et fiktivt parti, så tror ikke det er fordi de har et valg om de har lyst til at skabe et. blot en tanke.
Avatar billede j3ppah Novice
01. november 2010 - 13:45 #6
ved godt at det ikke står at der er en skole opgave, men andet kunne jeg da ikke forestille mig.
Avatar billede nico7027 Nybegynder
01. november 2010 - 13:55 #7
det er en opgave vi har fået af vores lærer, og vi skal fremstå som et parti som vil have alle udlandske indbyggere ud af dk..
Avatar billede j3ppah Novice
01. november 2010 - 14:15 #8
Hvad med
"Pia's arme"(army) :D?
"Hvid front"
"Ren alliance"
Avatar billede rix Praktikant
01. november 2010 - 19:12 #9
længst til venstere eller længst til højere hvis det er sådan noeget eller hvis det er en midter pati hva så med "lige i midten" :D
Avatar billede killer_bee Nybegynder
02. november 2010 - 09:31 #10
Dansk Fjolseparti - DF :D
Danmark For Danskerne - DFD
Ignorance is Bliss - IB
..
Avatar billede martin_moth Mester
02. november 2010 - 16:07 #11
IQ-0

Kunne stå for indvandrekvotientient = 0

Eller udtale sig om medlemmernes intelligens kvotient ;-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2010 - 22:53 #12
Sikke mange røde røvhuller der er herinde...
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2010 - 22:55 #13
Stjæl noget fra udlandet.
F.eks, Frihedspartiet (Giver mening. Hvilken frihed jeg ville føle, havde det ikke været for den lede indvandring).

Har jeg nu brudt en regel? I så fald vil jeg sk*de på det.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. november 2010 - 08:42 #14
postus -> LOOOOOL ..... så du mener man SKAL være "rød" for at  syns at holdningen til indvandring kan være nuanceret?? ... HAHAHAHAHA ....
Mange tak for din kommntar, jeg grinte i 5 minuter .... og jeg tror faktisk du har lige givet ennu mere grund til at vælge IQ-0 som parti navn :D...

Jeg vil ikke kommentere mere for ikke at hijacke tråden, men kunne bare ikke lade være ... griner stadig :D

P.S. jeg er bestemt ikke rød men vil aldrig stemme på "danmark for danskerne" parti.
Avatar billede j3ppah Novice
03. november 2010 - 08:54 #15
Vi mangler da vidst lidt feedback fra nico... ^^... Du må godt sige hvad du ender med at vælge og sådan ;)
Avatar billede nico7027 Nybegynder
03. november 2010 - 10:33 #16
Jeg føler meget for den med Danmark for Danskerne - DFD, da det er helt genialt fundet på og det passer rigtig godt til det vi har om, men i må da stadig gerne komme med et godt bud, da det ikke er fastlagt endnu.
Lidt mere information om hvad vi står for. Vi er et parti som helst ser invandrere ude af det danske samfund, da de udnytter det på det groveste. Kom med et navn der passer inden for disse rammer :)
Avatar billede Sarah B Jensen Praktikant
25. oktober 2019 - 21:02 #17
Hej.
Jeg skal lave mit eget parti og self partinavn men ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre og hvad jeg skal skrive om.
Kan i måske hjælpe mig med det:)