Avatar billede jarosjak Nybegynder
01. november 2010 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

www.odensefc.dk

Hej.

Min sportklubs hjemmeside, www.odensefc.dk er tude grim og trænger til en omvæltning.

Budgettet er ikke det store i klubben så vi har bl.a. overvejet de mange gratis webdesigntilbud der på nettet - vi kunne dog først godt tænke os at få nogle bud/foreslag til ændringer og hvad det skulle koste.

Vigtige ting er:
- muligheden for at sætte nyheder op på samme eller lignende måde som nu (også gerne mulighed for at knytte billeder til nyheder)
- statistikken (www.odensefc.dk -> statistik)
- muligvis galleri

På forhånd tak!
Avatar billede Ganlik Nybegynder
01. november 2010 - 20:22 #1
Hey Jarosjak,

Har du en mail jeg kan skrive til? :)

Hilsen
Daniel Franch
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 20:23 #2
Hej jarosjak

Ja der er mange muligheder og løsninger, jeg vil gerne sende dig mere info om mig og hvad jeg kan, samt en pris på noget nyt.
Hvis du kan sende en mail til mig på osj@device.dk, så vil jeg sende retur til dig.

Mvh
Ole
Avatar billede jarosjak Nybegynder
01. november 2010 - 20:26 #3
min mail er jarosjak@gmail.com

i er begge velkomne til at sende bud.