Avatar billede Kenz Praktikant
03. november 2010 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværkskort?

Hej.. Jeg overvejer at købe denne computer: http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206902030

Problemet er bare at så vidt jeg har forstået, er der ikke noget trådløst netværkskort installeret.. kun til stik..

Mit spørgsmål er sådan set bare om det er muligt at installere sådan et kort? har set nogle forskellige på nettet.. prisen er mellem 100 til 300..

Hvad skal jeg gøre >.<?

Er det bare at åbne computeren op, og sætte kortet i, og så downloade en driver, eller? :P

På forhånd tak.
Avatar billede Kenz Praktikant
03. november 2010 - 21:59 #2
Tak for det hurtige svar! lav et svar til tråden :)
Avatar billede Kenz Praktikant
02. december 2011 - 19:05 #3
intet svar